De laserpointer is zeer nuttig voor mij , omdat ik het kan gebruiken om veel dingen te doen en de laserpointer helpt me veel . Dus ik wil de laser pointer voorstellen aan mijn vrienden om te pleiten ze om volledig gebruik van de laser pointer te maken . Er is een verhaal van laserpointer en mij, dus ik beschouw het als een van mijn vrienden .

Een jaar geleden , mijn vader kocht een groene laserpen voor mij als mijn verjaardagscadeau , die hij vond in een stationaire winkel . Ik was boos over hem voor het kopen van mij de nutteloze groene laserpen krachtige , maar niet de gave van de fiets die ik lang voor . Maar ik vond dat ik helemaal verkeerd over de functie van de laser punt , en de laser pointer is niet nutteloos zoals ik al eerder zei , maar het speelt een belangrijke rol in mijn leven als in mijn studie
Ik herinnerde me een keer dat mijn vrienden en ik gingen voor het reizen. De reis was een prachtige een omdat we ervaren het gevoel van slapen in de open lucht met mijn vrienden en woonde in de tent . Echter, dingen niet goed gaan als we verkenningen in de nacht. Die avond waren we van plan om een ​​aantal volgzame dieren te jagen , zodat ze als huisdier te houden , maar het is te donker voor ons om te zoeken naar dieren in de avond dus we konden niet de valkuilen die door lokale jagers werden geplaatst zien . Een van mijn vrienden , Rita , stapte op de vallen per ongeluk en pijn haar voeten . Als de val beet op haar voeten zo strak dat we konden het niet uit te nemen zonder enige hulp van het licht . We waren zo bezorgd over deze , en opeens dacht ik aan de laserpen 10000mw die mijn vader deed me denken aan te nemen voor de reis , en toen nam ik de laserpointer om het milieu te verlichten om ons heen . Het was echt goed , dat fel het milieu om ons heen , zodat we konden duidelijk zien en wist hoe om op te stijgen van de val .

Met de hulp van de laserpen 100mw , we hebben met succes de val uit en vond de weg naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis . Later , de dokter zei dat als we stuurde Rita naar het ziekenhuis een paar minuten later , moet haar voeten worden uitgeschakeld . We hadden angst na event dat als we de laserpointer niet te nemen met ons, hoe kunnen we doen om dit soort problemen op te lossen . Dus ik zal de laser pointer met me waar ik ook ga .
http://blog.she.com/laserskopen/2014...oene-laserpen/